Jakiś czas temu przedstawiłam Ci kto się kryje za Contact Center One.  https://www.onecc.pl/2019/11/22/kto-sie-kryje-za-contact-center-one/ Dziś chciałabym przedstawić Ci kolejną osobę, która tworzy naszego Ccone.

Kim jest Karol Froń? Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży oraz zarządzania. A co najważniejsze wspaniały mąż i partner Karoliny 💪 Potrafi motywować, sprzedawców, a także wspierać dział HR.  Od 2007 r. związany jest z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, a do dziś aktywnie sprzedaje przez telefon m.in swoje szkolenia i produkty.  Pomaga małym oraz średnim firmom, dyrektorom sprzedaży i handlowcom zwiększyć sprzedaż, osobistą efektywność i budować zespoły sprzedażowe. Jego zainteresowania zawodowe to rozwój umiejętności miękkich, przywództwo i psychologia sukcesu. Jest autorem 4 książek o sprzedaży i świadomym, nowoczesnym przywództwie. Specjalizuje się w sprzedaży telefonicznej i cold callingu za pomocą hunterskiego modelu OK SPRZEDAŻ oraz budowaniu zespołów sprzedaży za pomocą autorskiej koncepcji Dream Sales Team. Przeszedł drogę od sprzedawcy do menadżera projekty w największym call center w Polsce.

Karol znany jest z bezpośredniego i prostego przekazu, który nie pozostawia wątpliwości. Potrafi tłumaczyć trudne zagadnienia w łatwy sposób, dzięki czemu, słuchając go uczysz się szybciej i więcej rozumiesz. Pomimo 33 lat ma 12 letnie doświadczenie w sprzedaży. 9 letnie doświadczenie w budowaniu zespołów, a ponadto 7 letnie w prowadzeniu własnego biznesu. Dzięki swojemu obszernemu dorobkowi wiedzy, doskonale potrafi diagnozować problemy w firmie i w zespołach handlowych, a następnie przypisuje odpowiednie recepty, które pozwalają zespołom rosnąć, a firmą zarabiać. Należy wspomnieć, że dotychczas wyszkolił już ponad 11 000 osób, a jego filmy w social mediach zostały wyświetlone ponad 700 000 razy.

Karol Froń stworzył własną markę Froniu, która jest jednocześnie jego firmą. Istnieje na rynku jako jedna z nielicznych firm szkoleniowych w Polsce, które w 100 % opierają swoje szkolenia o praktyczne doświadczenia w prowadzeniu biznesu i pracę w korporacji. Łącząc dwa światy, Karol potrafi przenosić rozwiązanie znane ze świata korporacji do małych i średnich biznesów, dzięki temu, w rodzinną atmosferę i indywidualne podejście do pracownika, wplata uporządkowany świat procesów, procedur i automatyzacji, podnosząc biznesy na wyższy poziom. Mając doświadczenie w pracy na różnych obszarach biznesu, może korzystać z wiedzy i doświadczenia kilkudziesięciu branż transferując je z jednej branży do drugiej, dostosowując je do panujących realiów i potrzeb rynkowych. Rozwiązania wprowadzane przed Karola zawsze są indywidualnie dopasowane do konkretnej organizacji, uwzględniając potrzeby i oczekiwania klientów. Stosuje autorskie metody pracy, używając adekwatnych narzędzi np. mentoringu, coachingu czy też trening.

Jako przedsiębiorca odbył ponad 30 000 rozmów handlowych z rożnymi typami klientów, posiada umiejętność błyskawicznego czytania ludzi. Połączenie intuicji i doświadczenia pozwala mu w szybki sposób analizować charakter i osobowość , dzięki czemu potrafi łatwiej komunikować, docierać i wspierać rozwój i zarządzanie pracownikami, a także obsługę klienta i sprzedaż.

Jego mottem jest „Do odważnych świat należy” i tego uczy na swoich szkoleniach, webinarach, a także licznych występach na konferencjach w roli prelegenta.

Mając takie wsparcie ze strony Karoliny i Karola nie ma rzeczy niemożliwych!

To co, kiedy się widzimy w naszym Ccone?